søndag 27. mars 2011

Hurra, for min andre award!


Jeg er så heldig å få ennå en award! Denne gangen kom den fra den nydelige bloggen Fru Emma.
Tuuuusen takk skal du ha!
Sammen med awarden er det en utfordring; Fortell 8 ting om meg selv, og send den videre til 5 andre med mindre enn 100 følgere.

Dette er meg:
Jeg spilte keyboard som liten
Jeg har kjørt snowboard siden 12 års alderen
Elsker kattepuser, spesielt sorte
Elsker å trene styrke
Allergisk mot panelvegger
Det værste jeg vet er skitten som legger seg rundt vasken på badet. ææh
Shoppeholiker
B-menneske..

Jeg sender awarden videre til disse bloggene:

En kreativ jente, med god sans for interiør og detaljer!

En leken, og hoppende glad blogg! Sukkersøtt design og nydelige bilder!

Koselig hjem med mange søte og romantiske detaljer!

En ny nettbutikk, med masse herlige ting og tang!

Et nydelig hjem og en nydelig hage!

Anbefaler alle å ta en titt innom disse fine bloggene :)
Her snør det fortdsatt, og det er skikkelig desember-stemning! Det er så feil, i slutten av mars!
Jeg vil helst låse meg inne til våren er tilbake, men jeg får knytte på meg joggeskoa og komme meg på trening i kveld også! :)

Fiinfin tirsdagskveld!
linda

6 kommentarer:

  1. Næmmen :) Søte du da! Så koselig kommentar hos meg - og jeg eeeeeeeeelsker jo overraskelser, så TUUUUSEN TUUUUSEN TAKK for award;) Gleder meg alltid over nye interiør-venner og til å følge deg videre!

    Ha en suuuperduuuper kveld:)

    SvarSlett
  2. Søøte deg!! :) Tuuusen takk!! Nå ble jeg innmari glad ;D

    Ønsker en fortsatt fin kveld til deg :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk, så snill du er! =)og takk for koselig kommentar på bloggen! =)

    Ha en finfin dag i solen!

    SvarSlett
  4. Grattis med award og happy onsdagskveld :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med award! Vel fortjent!! Morsomt å lese mer om deg ;)) Ha en super dag, i morgen er det APRIL!! Klemmer fra Gry

    SvarSlett
  6. Så koselig at du liker bloggen min. Tusen takk for award. Koste meg her hos deg jeg også. Kommer snart igjen.

    Hilsen lisemoren

    SvarSlett

Kommenter