lørdag 24. april 2010

Vår i luften!

Endelig er helgen her! Det har være mye jobbing og litt skolearbeid denne uka.. Våren begynner og komme jeg kan endelig finne fram småskoene og ikke minst sykle! Har syklet til jobb hver dag i det siste, herlig! Det er moro å se at jeg har flere og flere som leser bloggen min for hver uke, og jeg blir like glad hver gange noen har lagt igjen et spor etter seg :) Håper det blir flere lesere og følgere etter hvert! :)

Jeg vil vise dere de to søte Bambiene som jeg og mamma kjøpte i forrige uke. Jeg har blitt helt forelsket i disse søte skapningene, og jeg får ikke nok av dem :) Vil også vise dere noen av de andre bambiene i samlingen..



De tre små søte har mamma kjøpt på dansk qxl.



Søøt julegave fra mamma!



Denne ble med hjem fra Fretex..



Denne herlige Bambi-lampen har stått øverst på ønskelisten en lang stund!
Kommer jeg over den, er jeg redd den blir med meg hjem :)


Ha en fin uke

1 kommentar:

Kommenter