fredag 10. september 2010

LYSESTAKER & MUFFINS KOS

Mitt nyeste funn fra Ting og Tøy er disse sølv belagte lysestakene
til bare 40 kr.





De passet bra på hylla, og lyste opp sofakroken :)

I går kveld fikk jeg kaffebesøk av en venninne, så jeg tenkte jeg måtte jo servere noe godt.
Hvorfor ikke lage noe hjemmelaget for en gangs skyld?





Jeg prøvde meg på muffinser fylt med vaniljekrem og bær..
De så desverre ikke så bra ut når de kom ut av ovnen, det skulle nok vært større former, men det hadde jeg allså ikke..
Men..mmmmmm, det var smakte desto bedre :)

Ønsker dere en riktig god helg jenter!
Jeg varmer veeeldig om dere legger igjen en kommentar

linda

3 kommentarer:

  1. Hei Linda, nydelige lysestaker. Nam, muffinsene så utrolig gode ut. Ha en fin og koselig helg, klem.

    SvarSlett
  2. Takk, Kreoline :)
    Ha en god helg du også! klem lillemy

    SvarSlett
  3. Nam..De smakte sikkert fantastisk..
    *gomle*

    SvarSlett

Kommenter