mandag 1. november 2010

DA KOMMER LOPPISFUNN BILDENE!

Loppis 1:


Jeg fant mange herligheter på dette loppemarkedet!
Ett par nydelige henge-krokker, en krukke til feks kaffe, blomstervase,
to spesielle kopper, en lysgul kopp med fat og en kopp og fat i hvit med rosa kant..


Jeg elsker Marie service fra Figgjo, og jammen fante jeg ikke disse tallerknene!
Bestemor eier hele service, som ho fikk den gangen ho gifta seg,
og jeg sikler like mye på de hver gang jeg er på besøk :)


Jeg var rask på hånda da jeg så bambi stå forann meg på bordet,
sammen med den lille soppen.. hihi


Søt veggpynt med De ti bud, et vakkert lokk, som jeg
desverre ikke fant resten av.. Og en gammel liten rasp :)


Denne søte figuren har en liten bjelle inni seg,
som klinger når man løfter på figuren.

Loppis 2:


Fant en rød, fin og nesten ubrukt ildfast form,
stettfat og en liten blomtervase.
En liten veske med bambi.. hihi* Tenkte å bruke den til toalettsaker kanskje ;)


Og to søøøøøte metall-bokser til vaksemiddel..
Under stod prislappen med logoen til Søstrene Grene på :)
Dishwash er vel egentlig til pulveret i oppvaskmaskin,
men jeg vil heller bruke dem til vaskemaskina å pynte opp
badet samtidlig :)

Jeg elsker loppis!

Ny uke og nye muligheter, skal du noe spennende denne uka? :)
Det er 1. november, og det er bare 1 måned til adventstid!

linda

3 kommentarer:

  1. Herlige funn..
    Bambi'n var FANTASTISK

    Er jo en drøm å finne slike ting på loppis..
    Gratulerer med fangsten :)

    SvarSlett
  2. Så kjøpte vi jo mange gamle noter og!

    SvarSlett
  3. Hei Linda! Du var heldig på loppis ser jeg, Marie servicet er helt nydelig. Vi hadde det hjemme da jeg var yngre og hjertet med de 10 bud er makent til et jeg har på et nattbord i Sverige. Gøy å finne så mange fine ting, da. Ønsker deg en fin helg, klem fra Jorunn

    SvarSlett

Kommenter