mandag 21. mars 2011

En vår uten kamera

Først og fremst vil jeg takke for alle fine kommentarer dere har lagt igjen hos meg!
Det setter jeg pris på! Også ønsker jeg alle nye følgere velkommen inn i min verden!

Jeg lengter sånn etter våren, at jeg har allerede begynt å pynte litt til påske.
Bare en måned i forveien.. hihih.
Jeg gledet meg sånn til å dele det med dere, men så kom jeg plutselig på at vi ikke har kamera lengre.. Min kjære har nemmelig solgt det, fordi det var viktigere ting som stod på spill.
Men jeg håper at vi om ikke lenge kan kjøpe oss ett nytt. Inn til videre får jeg ta til takke med et dårlig mobilkamera, og evnt dykke i bildearkivet mitt etter litt snadder.


I dag har jeg fri fra jobben, og har vært skikkelig effektiv i hjemmet.
Kun vasking av gulvene gjenstår, så det må jeg ta nå, før jeg skal løpe ned på treningsstudio.
En god start på uka, og jeg kan legge meg med god samvittighet i kveld :)


Ha en fin start på uka!

linda

4 kommentarer:

  1. Så effektiv du har vært da :) her e eg fornøyd med å ha skifta på sengene og vaska sengetøy :)

    ha en fin mandagskveld

    SvarSlett
  2. Høres ut som en bra dag! ;) og fin påskepynt du viser.. spesielt lille harepus :)

    For å svare på spørsmålet ditt, så kjøpte jeg krittmalingen på fargehandleren. Kjøpte en sprayboks, så blir det best resultat syns jeg. :)

    Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  3. Hei hei:)

    Tusen takk for gode ord hos meg, og veldig hyggelig at du ville følge meg videre:) Du har en kjempefin blogg, så jeg legger meg til som følger her også, elsker å oppdage nye blogger:)

    Deilig med påskepynt, det vitner om vår og varme tider:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  4. Hei Linda
    Ja, det skal bli deilig med vår, lysere og varmere dager ღ allerede på søndagen skal vi jo stille klokken! – syns det går fort mot vår nå :) Koselig å begynne å tenke på påsken også, gleder meg masse :)) Du får kose deg masse på fridagen din, deilig å ha slike dager innimellom ღ Stor klem fra Mette

    SvarSlett

Kommenter