mandag 10. mai 2010

Må ha det, bare må ha det!



De nye yndlings skålene mine! Jeg syns de er så fiiine! De har jeg kjøpt i en blomsterbutikk.
Først kjøpte jeg en blå og en rosa, for jeg tenkte å kjøpe de to andre en dag senere.. Dvs, den gule og den lysegrønne.



Men da jeg kom tilbake til butikken noen dager senere, hadde noen kjøpt alle de grønne.. snufs* Håper jeg kan finne den grønne i en annen butikk. Da hadde jeg blitt glad!



Jeg må bare vise fram de søte t-skjortene jeg har kjøpt meg! Kunne ikke dy meg da jeg fant denne lille herligheten med både Bambi, muffinser, kaniner og sløyfer!



Den er kjøpt på butikken ZARA



Prikkete og søt topp med glidelås i nakken. Søt og sommerlig :)
Denne fant jeg på Urban i Oslo..



Ha en fin tirsdag folkens :)


linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter