søndag 15. august 2010

EN GAMMEL DAMES NATTKJOLE?



Denne vakre nattkjolen med verden fineste
blåfarge og vakre blonder, fant jeg sammen med
ballerinaskoene som jeg fant i en bruktbutikk i Brisbane, som
jeg viste dere i forrige innlegg..
Jeg syns den var så nydelig at jeg måtte
ta den med hjem



Jeg kan se for meg en gammel, snill bestemor
i tøffler og hårruller ikled kjolen.. knis*



Den er så søt at jeg hengte den opp til pynt på
døra mi, pyntet med perlekjeder og
min KJÆRE ballerinasko,
som jeg fant på Fretex for noen år tilbake.
Definitivt et av mine beste kjøp! :)

Takk for koselige kommentarer i mine forrige innlegg!
Jeg blir så glad! :)

linda

1 kommentar:

  1. ..Du så for deg en gammel søt bestemor i denne nydelige nattkjolen, jeg ser for meg en ung pike med hårruller og perlekjede.
    hihihi :)

    Den var helt vanvittig vakker..
    Herlig kjøp.
    ELSKER ballerinaskoene dine..
    Kjempe dekorative :)

    SvarSlett

Kommenter