torsdag 19. august 2010

FLERE NIPS FRA DOWN UNDER

Som jeg ar nevnt tidligere, fylte jeg kofferten min med masse nips
fra Australia! Og jeg må selvfølgelig vise dere (neste) alt! *hihi



Denne lille stolen kjøpte jeg i en alt-mulig butikk for nesten ingenting..
Søt og dekorativ!






Dette fatet fant jeg også i bruktbutikken i Brisbane.
Det er jo yndligsfargen min, så selvfølgelig skulle det bli med meg hjem!!
Jeg betalte hele 1 $, som tilsvarer ca 5 Nok, så da tenkte jeg at det
ikke var det største tapet om det ikke overlevde flyturen hjem.
Men det gjorde det heldigvis! HURRA
Fatet har jeg for øyeblikket pyntet med skjell og steiner som jeg fant i Noosa,
en liten plass på kysten i Brisbane.
Jeg syntes det er så mye koseligere med sånne minner/suvernier
enn harry kjøleskapsmagneter og flaskeåpnere.. *hihi

I helga skal steppe inn for mamma, og jobbe i interiør butikken, Blåtimen, på Skeikampen.
Det kan bli spennende!
Ha en fin helg alle bloggere

linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter