tirsdag 4. januar 2011

Jeg trenger en plass å bo i Trondheim..


.. og jeg tenger det fort!
Er det noen av dere bloggere som vet om en fin, og sentral plass?
Jeg og kjæresten flytter nordover, for å jobbe i første omgang, og er veldig interesserte i en koselig og romslig leilighet/hybel.
Vi har et ønske om å bo så sentralt, at vi slipper og være avhengig av buss.
Vi er veldig opptatt av et trivelig kjøkken og et bad med masse skap plass (hihih, det er mitt ønske)
Husleien må ligge på en plass mellom 6-10.000, da 10.00 er MAX!
Gode referanser fra tidligere utleier.

Det har vært en laaang bloggpause fra meg, og det fordi at jeg har prioritert venner og familie i hele den herlige desember-måned. Fra nå av skal jeg skjerpe meg :)


ØNSKER DERE EN GODT NYTTÅR!

linda

1 kommentar:

  1. Velkommen tilbake til bartebyen, Linda! =)
    Håper dere finner noe, regner med at dere stalker finn.no for tiden, hehe ;)

    SvarSlett

Kommenter