søndag 30. januar 2011

Nye innkjøp i heimen


Denne søte blondekragen ble med meg hjem fra en bruktbutikk
Og engelen er fra Emma House


Jeg kunne ikke dy meg lengre, og bare måtte henge opp den lille hylla over spisebordet.
Den største lysestaken ble med hjem fra Fretex.
Den er i sølv, men er veldig sort.. Jeg vet ikke om jeg vil pusse den heller.
Ganske kul når den er litt chabby.


Wallstickers fra Panduro..
Sånn i tilfelle noen skulle være usikker på om hvor toalettet er. hihi*


De søøteste øredobber fra Cecilie Melli. Jeg kunne ikke dy meg.

Ønsker dere en fin start på en ny uke!

linda

5 kommentarer:

  1. Hylle dill må man ha♥ hihi..

    Øredobbene var skikkelig søte!

    Ønsker deg også en god uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Vakre saker ♥ Likte spesielt godt øredobbene, de var nydelige;)

    Ha en fin, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har :D
    Liker veldig godt slike lange lys med det papiret rundt. Hvor får du tak i det?

    Ha en flott uke :)

    Klem Malin

    SvarSlett
  4. Heldig med kjøpene dine, øredobbene var skjønne, kjøpte nettopp et armbånd av samme merke. Fin uke til deg, klem fra Mona.

    SvarSlett
  5. Tror Linda laget denne innpakningen på lysene selv med gamle aviser og blonder.

    SvarSlett

Kommenter