tirsdag 1. februar 2011



hihii*

linda

9 kommentarer:

  1. Hei hei
    vandrer rundt i blogglandia og kom over din blogg. Så mange fine ting du har:-)

    Koselig å titte rundt her.
    Ha en fin tirsdagskveld!

    SvarSlett
  2. Hei prinsessen min. Så koselig du ordner det. En feil? Må være de trehvite armlener det da el:) SAVNER deg!!!

    SvarSlett
  3. Riktig! ;D 40 kr på salg i H&M.
    Ja, de trehvite armlenene er også en feil. hehe
    Jeg savner dere også! H jobber hver kveld, så jeg sitter mye alene om kveldene.. Menmen, kan vel forandre seg.

    SvarSlett
  4. Hello vennen
    BEKLAGER for så sent svar ang. fargeprøver..
    *krise*
    Jeg har bladd meg igjennom bunken jeg har, og mine 2 yndlingsfarger som jeg har brukt MYE er borte :(
    Så.. Da kan jeg ikke hjelpe deg med noen tips.
    Håper alikevel du klarer å finen noen. Et tips: Gå inn på flugger.no (tror jeg) der kan du betille 3 fargeprøver for 39,- og teste ut hjemme ;)

    SvarSlett
  5. Hei ☺
    Takk for superkoselig hilsen inne hos meg!
    Nyydelig blogg du har, og så fine bilder. Ordentlig herlig pastelldrøm ☺

    Ha en fortsatt fin uke
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  6. Oi, er det en pute?? Såååå nydlig! Syns hele stolen og alt var helt fantastisk fin jeg! :D
    Du har det jaggu fint :)

    Klem Malin

    SvarSlett
  7. Så fin blogg du har! Ser vi deler same glede over pasteller;)
    Skoddene mine er måla i fargen hammershöi, og eg er enig med deg. Den er nydeleg;)
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Den puta var jo knall!!♥
    Herlig herlig.. Blir glad av å se hjemmet ditt altså, fine farger og søte figurer♥

    Klem Jatte!♥

    SvarSlett

Kommenter