tirsdag 8. februar 2011

Et lite tips..

En gammel komfyr har fått hedersplassen på hylla, og bambi passer stolt på.
Er den ikke søt? Og i den skjønneste farge!
Montro hvem som har lekt seg med denne en gang i tiden :)




En liten mus i rosa kjole har flytta inn i leiligheten.
Siden jeg ikke eier en Maileg, så tar jeg til takke med denne :)


Også vil jeg gi dere ett lite tips;
Hvor ofte irriterer man seg vel ikke over de klisste overfaltene som sitter igjen etter klistrelapper etc.
Men du vet, jeg vet råd! ;)


Denne lille flaska finner du apoteket.
Plasterfjerner er det magiske navnet!
Ta det på en bommulsdott og vips så har du gnidd bort den irriterende flekken :)



Ønsker dere en fin kveld, bloggejenter!

linda

7 kommentarer:

  1. Så søt♥
    Du er så flik med slike små detaljer!
    Blir ett litt lekent uttrykk! Herlig..

    Musa var søt da, selv om det ikke er maileg ;)

    GENIALT tips, det er spesielt kjedelig på glass og te-lysestaker osv som det syns så godt på!
    Denne må jeg skaffe meg - takk for at du delte!

    Ha en fin kveld,
    og en fin Onsdag.

    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  2. Dette var en nydelig Bambi : ) Ellers har du veldig mange fine komposisjoner og bilder i bloggen din! Ha en fortsatt fin uke : )

    SvarSlett
  3. Det var en strålende søt komfyr. Herlig farge!

    Tusen takk for tipset, dette skal prøves :)
    Ha en fortsatt fin uke videre.

    SvarSlett
  4. Hei prinsessa mi!
    Gratulerer med jobben i dag!
    Utrolig hva du har lært:))(Ha gått med noen flasker med plasterfjerner hos oss igjennom tiden vel:))
    Kjempesøt komfyr da. Flink du er å finne koselige ting. Jeg var innom en snartur på Ting og tøy idag, men ble ikke noe fangst. Jo forresten en stor oval ramme ala den store sorte fra Ikea, denne var i gull, men kan jo male den. Kjøpte meg litt nye klær på Strandtorget til en forandring:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for tipset :) Kjempelurt !
    Hilsen Janne

    SvarSlett
  6. Nå ser jeg hvem du er ja, alltid søte og hyggelige Linda! Jeg har blitt helt hekta på blogg, så det er en viss risiko for at "lærer`n" fortsetter å gi deg kommentarer : ) Jeg har også videreutdannet meg til Interiørkonsulent, er 80 % lærer ved Vg2 Interiør- og utstillingsdesign ved Vargstad. Så nå er vi omtrent i samme bransje : )

    SvarSlett
  7. Tuuusen takk for et helt genialt tips!! Dette skal jeg gå til innkjøp med om ikke så lenge, for det har jeg virkelig behov for! :)

    Bambi er jo bare helt nydlig, og likte veldig godt musa du hadde avbildet også :D

    Legger deg til på følger jeg :)

    Ha en fin helg :)
    Klem fra Malin

    SvarSlett

Kommenter